Avstängd och full, Wtf? x)

jupp, idag i skolan så jävla kul, kolla vi satt och vänta att dom skulle släppa in, så jag och H sitter på en bänk medans T och M går t skåpet, och så kommer en kille som jag hatar som heter Oscar han ba tog M´s nyckel, hon ba jaga honom sen ba skulle han springa förbi bänken jag och H satt på jag ba sträckte ut benet och han ba flög och sen han ba AAA!!!! sen ba gick han t sina kompisar och ba OmG det var en tjej! som typ fällde mej x)
Dennis är avsgtängd från skolan i två dar för att han slogs mot lärarna och sen blev skickat t rektorn och då kasta han tändstickor på rektorn xD
Och sen i början av sjuan var det några sexor som hade tagit med sej vodka och massa sprit t skolan sen på rasten gick dom upp i skogen och drack fett mycke sen ba på lektionen så spydde dom fett kul :p
Jaja, ska på träning snart, puss.

//kimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0